Pages

Tuesday, February 9, 2010

| Melentur Buloh |


Hai..


Kenape melentur buloh ek aku kasi tajuk untuk post kali nih??... yang sebenarnye aku sorang je tau kenape aku letak tajuk mcm tuh...


Post kali nih dibuat sebab aku dah bosan mengadap keje yang besepah nih,... dari pade aku buat keje yang xde paedah untuk aku tuh.. bek aku menulis kat dalam blog aku nih.. jalan la jugak blog aku nih.. ade jugak baiknye... kan2?


Kurang 15 minit yang lepas.. bosan punye pasal.. aku bukak la blog kawan2 aku nih... banyak cerite2 yang aku dah lame x bace.. maklumlah.. bukan senang nak bukak komputer nih... kalau bukak je.. kene bukak email.. kat dalam ade banyak keje nak buat.. tensen oi....berbalik pade blog2 tadi... ade cite sedih... ade cite kelaka.. sume ade.. bagus jugak kawan2 aku nih... kalau aku sedih je.. aku bukak blog klaka.. kalau aku rase tensen ke ape ke.. bukak la blog2 yang boleh menghilangkan tensen aku..


Tapi ade la satu blog tuh aku bukak.. tibe2 ati rase sedih tahap gaban gak r.. tengok kawan2 aku hepy je kat sane... panjat gunung sini.. panjat gunung sane... huh.. best gile agaknye dieorang... walaumacam mane skali pon... aku tumpang gembire gak la... time kasih post gambar2 korang.. sememangnye muke korang masing2 dah nampak tue... bhahahah


rancangan epi ke 31. untuk rancangan aku kali nih, aku berajat nak pegi S.A nak melawat kawan2 aku kat sane.. tapi tu la.. asal nak pegi je ade je hal yang x setel lagi.. bengang jugak kadang2.. insyaalah la kot.. aku pegi lepas raye cine.... aku rase lepas raye cine. kawan2 aku bnyak skit duit nak belanje aku... kalau aku pagi sblom mcm rugi lak duit aku.. bhahha kompom2 dieorang kikis duit aku.. hik2.. xde lah.. hanye gurauan semata2....

No comments:

Post a Comment