Pages

Thursday, July 15, 2010

| Ulang Tahun Kelahiran Yang Ke-22 |


Tanggal 15/07/2010 adalah tarikh dan hari yang amat bermakne untuk aku... mesti korang tau kan kenape??? ye... betul.. hari lahir aku yang ke-22. sambutan taun nih xdek la meriah sangat.... disebabkan aku duk kat shah alam... x sempat nak celebrate ngan kengkawan kat kg...
           kekadang aku rase ade bagusnye aku x blik... kalau aku blik.. dah tentunye aku disaambut dengan lambungan telur dan tepung... kan bahaye tuh... bek duk kat sinih.. lagi aman... xdek sape nak kacau aku.. ahahahah... kirenye taun nih aku selamat dari malapetaka yang dibuat oleh kengkawan aku.. ahahaah...  

     malangnye, malam besday aku tuh rupa-rupanya telah dirancang oleh makhluk lain... huh... tensen betul.. ingatkan dah selamat dah taun nih... aku rase.. aku kene taun nih lagi teruk kot... cube korang tengok gambarajah di sebelah kiri korang... macam tuh la keadaan aku pada peringkat permulaan sambutan ulang tahun aku... aku rase dah macam red indon dah aku nih... kalau tengok kat gambar tuh... memang colourfull abis lah aku nye badan... 
     orang afrika pon x penah die lukis badan die dengan lukisan sebegini rupa... aku x tau lah kenape kengkawan aku nih duk warna badan aku.. aku rase mungkin hasil tempiasan piala dunia nih... dieorang duk tengok orang afrika tuh duk colour badan.. dieorang nak wat jugak... aku rase lah.. dieorang nih nak cat badan sendiri takut payah nak ilang lak... so.. kebetulan ari lahir aku dekat pulak... nak x nak aku terpakse lah bagi dieorang nak lepaskan geram dieorang kat badan aku... kalau x bagi kang lagi sakit.. bek bagi... 

    tapi x pelah... orang kate ade ubi ade batas kan.. ade hari leh lak aku balas... xpe.. bagi diorang hepi2 dulu... jap lagi aku wat 2 kali ganda dari ape yang dieorang buat kat aku.. ngahahahah... tahu lah aku nak manipulate badan dieorang macam mane.. ish2... sedih betul... 

    anyway.. sebelum aku habiskan kate2 ku inih... aku nak ucapkan ribuan time kasih pada kengkawan aku.. x kire kecik ke besa ke.. janji korang kawan aku... yang telah meluangkan mase untuk memberikan ucapan hepi besday kat aku... terima kasih je lah aku dapat beri.. nak belanje korang memang x boleh ar.. duit tarak!!