Pages

Monday, January 10, 2011

| 2011!!!! Pembuka Cerita |

Alhamdulillaah.. kite masih sihat pada tahun 2011 nih... sebenarnye.. aku dah lame x update blog nih.. disebabkan sibuk dengan tuga2 semase.. dan beban malas yang melanda aku pada tahun 2010 yang lepas..

tatau la kenape aku jadi cenggitu.. aku harapkan.. tahun nih menjadi tahun yang paling rajin dalam hidup aku.. dan menjadi insan yang paling bergunelah jugak.. sebab sblum nih macam x begune je aku nih.. asyik main je.. haha!!

ari nih aku malas nak cite bnyak bende lah. sebb mase aku tulis nih jam dah kul 1 pagi dah nih.. sok ade kelas.. nak tido lewat karang.. paham2 je lah.. nak bangun subuh skit punye payah..

anyway.. cewah.. cakap orang putih.. aku nak kongsi skit lah lagu2 yang aku rase layan jugak.. korang dengar la sendiri.. kalau rajinbeli2 lah lagu2 nih.. sian dieorang.. penat dieorang wat.. hahaha!!!

  

No comments:

Post a Comment