Saturday, April 2, 2011

| Kajian 2011 |


Setelah berkurun lama duduk bertapa dengan warna,cahaya,posisi,dan macam2 lagi .. aku cuba untuk mengasah ilmu aku dengan cara praktikal sebegini rupa.. cewahh.. jadi nih la hasil nya untuk kajian terbaru aku.. menggunakan konsep yang sama.. cuma kaler yang memisahkan segalanya.. 

sambil-sambil duk basuh kain nih.. boleh la update kejap walaupun mood aku x membenarkan aku wat keje nih. aku teruskan jugak.. disebabkan aku nih dari kecik degil dengan orang tua.. dah besar jadi cam nih la.. keje lain ade.. pegi sental keje x berpaedah jugak.. aku pun tatau la canne nak motivate diri aku nih suh jadi rajin dan berjaya.. memang susah ye.. 

Dah lari tajuk nmpak.. haha!.. memang sengaja aku tuka tajuk sebab aku tatau nak cite ape dengan gambar2 yang aku wat nih. jadi. untuk korang yang ingin mengikuti jejak aku nih.. kaji la sendiri canne aku wat.. x payah pun.. 5 minit siap satu gambar..!!

Memang jenis aku lah bila wat keje nak wat keje yang paling senang didunia.. kalau boleh nnti bila dah keje betul nnti aku nak jadi bos je.. ade surat aku sign.. kan senang kan? haha! tapi aku nih xdek la malas sangat.. xdelah sebegitu rupa perangai aku.. haha!..

berbalik pade cite aku nih.. sekarang, aku suke edit gambar2 jenis lame2.. gambar yang macam mane?? ha.. itu korang kene bukak almari mak ayah korang.. haha! tengok gambar kawin dieorang.. macam tuh la lebih kurang.. tapi ade cantik skit lah disebabkan kite sekarang idup zaman teknologi kan.. zaman bapak kite dulu.. nak ambik gambar pun separuh bute mate kene flash die.. tapi sekarang kite dah xdek dah bende2 camtuh.. dah diketegorikan barangan kelasik dah tuh.. haha!

bile dah aku edit.. aku suka idea yang gile/x betul/bengong/dll... untuk die punya taglineke.. headline ke.. pape lah.. contohnya.. disebelah nih.. memang aku suke letak headline/tagline yang merepek yang munkin xdek kene mengena dengan hidup aku....haha! tapi yang sebenarnya..kita pikir diri kita hepi dulu.. itu yang paling utama.. tul x?? haha!.. pape pun kita buat.. ia melambangkan diri kita sebenarnya.. so.. bile nak kenal aku.. kenal dulu gambar2 aku.. haha! cewah!.tengah ofer nih.. kalau sape2 yang bekenan nak lelaki malang nih.. haha!

Oklah.. konklusi yang dapat dibuat kat sinih ialah.. bunkface.. dengan lagunya konklusi.. ye idak?? betul la.. haha! xdek konklusi dalam penulisan aku.. sebab kat skolah dulu aku memang fail wat kongklusi.. By!

No comments:

Post a Comment