Pages

Wednesday, November 2, 2011

Update Seketika


Huis...nmpak gayenye blog aku ni dah lame x update... Disebabkan kerja yang menimbun.. Aku mampu update fb, twiter, je...

Untuk sem nih aku banyak benda nak kene buat.... Tambah dengan subjek baru yang terpakse ambik disebabkan kealpaan seorang koordinator tidak mengumumkan awal2...

Nak marah kat lecturer pun x boleh jugak... Diorang pon banyak keje yang kene buat... Tapi nak salahkn sape kalau bukan pensyarah... ?? Manex nye... Subjek part 2 kene ambik balik... Menyirap je dengar... X abis kat situ je... Subjek yang dah ade kat diploma dulu pon nak kene ambik balik... Ape ceghita nih??

Adakah sistem uitm sudah berterabur ? Kenapa jadi macam tuh? Aku pun tatau... Walau macam mane pon... Sikap menyalahkan antara satu sama lain adalah tidak elok... Biarkan dia berlalu... Dan kita hadapi madalah dengan bijak dan stylo... Wah gitu... Sekian untuk kali nih...

Lagi ceghita nnti next update... Emm ade la dalam 3 bulan lagi hahaha!!

No comments:

Post a Comment