Friday, September 26, 2014

Majlis Tahnik dan Selawat di Villa Mak Ayah Dr Azizan Osman

Bismillahirohmanirohim.. 

Selamat datang dan selamat membaca kepada semua sahabat2 karib mahupon tidak... 

 Baru aku rase nak update blog walaupon jam dah mencecah 12 tengah malam...disebabkan kerja yang berlipat kali ganda punyalah banyak.... >,<...

Hari nih aku nak update cerita hari semalam .. Iaitu tentang tajuk yang aku tulis kat atas nu lah.. Dimana.. Majlis ini dianjurkan oleh pihak pengurusan  Richwell sebuah anak syarikat Richworks international... Program ini dijalankan di teratak mak ayah dr Azizan Osman di mana beliau adalah pakar motivasi no 1 asia yang terkenal pada abad ini.. 

Jadi, untuk kesana aku perlu menaiki van power dan dilengkapi dengan tempat tido yang sungguh selesa dan mengiurkan... 

Lihat saja suasana didalam van... Sudah pasti ingin turut serta skali kan? Ini adalah sebahagian cara kami mengumpul tenaga sebelum turun dan buat kerja di event... Macam aku time nih x dapat nak tido sebab mangkuk dua orang nih kemain kangkang lagi bila time tido.. So aku dapat ruang ciput je... Jadi nk kasi hilang boring, aku ambik gambar sekeliling... 

Setelah sejam setengah kami terperuk didalam van yang usang dan penuh dengan barang nih... Maka sampailah aku di tempat kejadian.... Nak dijadikan cerita... Cari kedai coconut shake dulu... Pekena time panas2 ni layan jugak... Haha.... 

Majlis nih akan bermula selepas isyak dan ada bacaan qasidah burdah dan... Yang paling penting... Habib Syech Assegaf pun datang bertandang ke rumah Dr. azizan Osman bagi menyambut kelahiran anak beliau iaitu #AisyahAzizan

Long story short... Majlis yang sederhana dan didatangi oleh ramai tetamu dari ntah mane ntah diorang muncul.. Tiba2 je ramai... Dan kami berkesempatan berselawat dan berqasidah bersama Habib2 dan para ilmuan lain... Tetiba rasa hiba bila dapat berselawat memuji nabi bersama ilmuan2 nih... Almaklumlah.. Aku nih jahil punya orang... Jadi.. Sesekali berkesempatan dapat turut serta... Terase seronok pulak... Moga2 hati aku suka dengan majlis2 seperti ini sampailah bila2.... 

Dibawah ada sedikit gambar2 sebelum dan semasa event... 


2 comments: