Pages

Friday, December 19, 2014

Muka Hensem Selepas Buat Bekam Kecantikan!


Assalamialaikum.... 

Kehadapan semua... 

Hampir 15 tahun aku tinggal blog ni krik2 sorang diri... Dan ari nih aku datang dengan satu cerita 

Cerita bermula sekarang... 

Pada hari isnin 15 haribulan x silap aku... Aku terbaca satu artikel berkenaan dengan bekam kecantikan.. 

SeJauh  mana keberkesanan bekam kecantikan nih? Ha nih dia : 

1. Muka nampak berseri sedikit
2. Menghilangkan nampak kusam 
3. Membantu mengatasi masalah jerawat
4. Masalah resdung 
5. Lebih ceria dan cergas

Dengan tanpa berfikir panjang.. Terus aku buat... 

Mula2 tu komfiden tuh ada lagi lah...bila dia kuarkan jarum tuh... Pekhhh... Terus nak pengsan... 

Bila dah kering semua dia sedut darah aku... Apa lagi xcited nak tengok cermin dan selepas itu...

Merujuk gambarajah diatas... Ada iras2 hellboy  tu dak? Hahaha 

Ok nih progress setiap hari tempoh masa nak hilangkan bulatan lebam tuh... Dia ambik masa 4-5 hari je nak hilangkan... Bergantung kepada tahap kehenseman a... Kalau x hensem lama sikit nak hilang... 

Lihat hasilnya...

Day 1
Day2
Day3
Day4

2 comments: