Pages

Friday, October 17, 2014

AWAS 18SG - Aktiviti Bulanan Aku Boleh Membuatkan Anda Tergamam

Assalamualakum,

Bertemu lagi di topik yang terbaru, 

Dalam dunia nih kalau kita lihat, banyak aktiviti-aktiviti pelik yang berlaku hasil daripada manusia yg menjadi si pelaku... Nampak macam biasekan? Aku sebenarnya nak cerita pada smua yang aku pun antara salah seorang yang membuat aktiviti pelik di dunia ini, dalamkan ayat tuh? 

Tetapi AWAS!, mungkin visual aktiviti yang aku nak tunjuk nik agak kaso permainannya... Yang boleh menyebabkan anda trauma dan penah berlaku kes x boleh bercakap lepas tengok visual nih,

Jadi nasihat aku, sila minta kebenaran orang tua atau hasben terlebih dahulu.. supaya beliau-beliau semua tau sebab apa korang tiba2 jadi pelik. Jangan risau, sebarang video dan audio tiada dan ia hanyalah gambar. Mari kita mulakan... Hahaha.


Pertama sekali, korang penah nampak payung bebanyak gini tak? Ni tempat keras sikit, ramai yang dah cakap, bukan aku sorang.. Aku dah pegi dan rasakan sendiri memang tempat nih keras, xdek lembut langsung, semuanya simen, batu je.. Hmm

Ok, nampakkan tulisan viperbekam tuh?


Inilah yang sebenarnya aktiviti aku pada setiap bulan... Operasi buang darah kotor, haha

Nampak macam ngeri kan? Tapi x sakit pon.. Rasa macam kene garu2 je atas belakang.. Memang best, lagipun, kaedah bekam. Antara kaedah perubatan yang palik efektif untuk merawat penyakit-penyakit, khususnya penyakit kronik, 

Ahhh.. Malaslah nak cerita sejarah bekam nih... Korang google lah sendiri.. Jadi apa tunggu lagi.. Ayuh amalkan.. Nak rasa bekam terbaik macam aku nih? Korang pandai lah cari.. Puwahaha..

Sekian.. 






2 comments: