Wednesday, August 18, 2010

| PIKOM PC FAIR |

         Al kesah..... Hari jumaat 6/8/10 bersamaan berape ntah zulhijjahnye... aku pon lupe... aku pergi bersiar2 di convention center kuala lumpur.... tujuan aku pegi sane semata2 nak mencari ketenangan setelah berminggu2 aku demam x bleh pegi mane2.. huh.. tujuan sebenar aku menghale ke sini sebab aku nak mencari barang komputer lah... kan aku dah cakap kat tajuk tadi!!! cibai!!!.....
        aku sebenarnye malas nak pegi sini asalnye... bile aku pikir blik... ugi kalau x pegi nih... bukan selalu ade bende2 alah cenggini nih... lagipun barang komp aku pon dah xpired dah kan... alang cari je la yang baru. jadi secara tidak langsungnye aku pegi la jugak untuk memenuhi kemahuan nafsu aku nih.... nnti bile puase nih nafsu setan aku nih dah kene ikat.. sian lak kat die.. ahaahahh.. aku ikut je la ape yang die nak skang nih...
        Perjalanan mengambil mase dalan 1:30minit jugaklah... sebab kiteorang drop kete n naik train lrt pegi sane... korang paham2 je r bile ari orang cuti nih... kete macam gampang's kiteorang malas nak ambik risiko yang boleh memenatkan kepale kiteorang ketika ditengah2 kesesakan lalu lintas tuh...  sambil2 tu.. leh la bersantai2 skit.. bleh tengok2 awek .. ahahahah... memang best kot.. korang xnak try ke??? korang mesti celonok punye...
        Bile dah sampai tuh... kiteorang jalan... jalan.. dan jalan... sampai aku x rase kaki aku nih... keadaan kaki aku sangat kritikal mase nih..skang pon aku rase cam dah lengoh menaip nih... aku rase cam nak benti je menaip skang.. len kali la pulak aku taip blik cite nih.. kalau la aku rajin.. ok.. bubye!!

1 comment: