Tuesday, March 22, 2011

Video Production Crew (Minor Sem 4)



Alhamdulillah..

selepas dua hari kita pg trip.. macam2 perkara kita blaja kat sana.. tido lam reban... mandi x besabun, main kad, kaki terseliuh, kaki kene belangkas, kepale penin, perut skit,nikotin x cukup, dan macam2 lah.. haha..

Gmbar Hiasan
aku pun tatau la.. trip kali nih aku rase trip yang memang best walaupun aku seharian merana skit perut.. ntah cam mane perut aku leh skit pun aku tatau..

bakaugruv adalah salah satu tempat yang memang terbaik dari bakau bak kate kengkawan kite... hidup kat sane macam idup lam kem.. makan kene basuh pinggan.. sabun x bagi.. blik air x bekunci.. haha nyamuk banyak..

walau bagaimana pun(cheeewahh_).. perkara macam nih membuatkan kite rase seronok ye.. walaupun badan melekit mandi x besabun.. haha n time nih lah kite leh kenal hati budi masing-masing.. ade yang mengamuk mahukan sabun.. ade yang mengemis untuk mendapatkan sabun setitik.. dan ade jugak yang mengepau sabun secara paksa.. sib baik x letak pisau je kat tengkuk.. haha,... bile dah dapat sabun.. masuk mandi.. air pulak xdek.. hadoi yai... skali lagi mencabar jiwa raga... terpakselah mandi dalam keadaan air yang menitik.. hahaha..

Gambar Hiasan
masuk ari yang kedua... setelah mengharungi ribuan nyamuk-nyamuk yang mengganas tanpa belas kasihan.. menyedut darah tanpa meminta kebenaran cis nyamuk.. berani kau.. dan ade jugak salah sorang member aku makin kurus.. disebabkan kehilangan darah yang begitu banyak.. kesian diorang.. walau bagaimana pun.. sib baik lah ade yang menghulurkan bantuan bagi ubat nyamuk kat blik aku... terima kasih kepada yang membantu...

pada malam yang ditunggu2.. malam present.. malam yang cukup menyayat hati.. <-- btul ke aku eja... pakai ala2 nak pegi funfair tunggu turn nak present... tunggu- punya tunggu.. kul 2.45 baru dapat present.. mula2 pakai cam dah semat dah.. bile sampai je turn nak present.. masing2 punye pakai dah tunggang langgang.. muke sume pun jatuh harge sposen dah akibat tunggu turn lame sangat.. haha...

Gambar Hiasan
akhir kata.. A.K.A dah xdek modal nak menulis.. dapat disimpulkan bahawa.. pilihan tempat oleh lecturer kite memang sesuai buat kite sume.. kat sini lah tempat untuk mengajar kite.. memang dah sesuai sangat lah aku rase.. sedih rase nak tinggalkan tempat tuh.. n gembire sangat dapat blik.. haha...

No comments:

Post a Comment