Saturday, April 9, 2011

| Menyapa Kukubesi |



Shah alam. lebih kurang 5 aribulan 4 kot... aku bersama dengan rakan2 taulan yang lain pergi menyapa orang yang bernama kukubesi nih.. atas kehendak kawan2 ku untuk membuat asignmentnya.. aku dengan pantasnya menjadi pengikut setia mereka untuk pergi berjumpa dengan kukubesi nih.. dan beranggapan.. kalau x jumpa skang.. agak2 bile lagi nak jumpe kukubesi nih.. aku rase dah memang payah nak bersua muka ngan die nih.. lagi2 bila die dah ade anak 2 orang.. (x pasal2),,.. 

berbalik pada cerita aku tadi.. bila dah sampai di tempat kejadian.. dapat pulak parking betul2 kat sebelah meja dimana tempat kukubesi menghirup air beliau yang dekat separuh dah die sedut akibat menunggu kiteorang yang memang menepati masa sungguh.. apabila mula menggerakkan kaki keluar dari kereta kepunyaan kawanku.. tiba2 mulut aku senyum dengan sendirinya kearah meja beradanya kukubesi itu tadi.. tetapi sayang.. mereka memandangku macam orang x kenal.. (memang x kenal pon.. ) aku teruskan menyenyumkan diri sehingga lah masuk blik ke kereta apabila sudah selesai interview.. 

sebelum pulang ke bumi syeksen2.. kami sempat bergambar sekeping dua dengan kukubesi tersebut untuk dibuat kenang-kenangan.. almaklumlah.. jumpe beribu taun sekali.. alang2 dah ada kat situ.. sental skali lah bergambar.. walaupun Bro kb berada di situasi cemas kerana ade date ngan isterinya selepas itu.. die tetap melayan kiteorang macam menatang minyak yang penuh.... untuk pengetahuan anda.. bro kb pakai slipar same brand dengan aku.. haha!! membuatkan aku rase bangga dan yakin bila memakainya.. brand apa?? ha itu yang kita tatau tuh.. haha!

Begitu lah flashback saya....

No comments:

Post a Comment