Saturday, October 31, 2009

| gelak - sedih |

GEMBIRA- adalah perkara yang paling aku suke, walau pun hati didalam yang sangat hancur, tapi aku x suke menunjuk-nunjuk kesedihan aku, itulah perinsip hidup aku,... walaupun dikutuk, dihina, dituduh, aku tetap terima dengan hati yang gembira, biar lah ape orang kate., itu lah hidup aku,

SEDIH- selalu berjumpa dengan kesedihan... selalu terima itu hanya dugaan aku,... mungkin masyarakat menganggap aku seorang yang jahat, pemarah, pemukul, pembuli... mcm - mcm lagi mereka menuduh aku, sehingga kan difitnah... tapi aku hanya menganggap itu hanya dugaan yang mengajar erti kehidupan,...

SEMPURNA- hidup aku yang sederhana dan tidak pernah dapat ape yang aku mahu, dengan usaha dan dari titik peluhku sahaja lah yang mungkin dapat aku penuhi segala hajat aku, hidup bergantung dengan ibu bapa bukanlah prinsip aku yang sebenar, cukup lah mereka membesarkan aku dengan penuh kasih sayang... aku cukup senang sekarang dengan hidup yang sebegini, x perlu rase megah, x perlu rasa untuk meninggi diri...

PASANGAN- pasangan?? emm.. ade dulu... tapi aku rase aku terlalu mengongkong, aku x adil dan bialah die pegi meninggalkan aku, itu lah keputusan yang terpaksa aku buat, kini aku hanya ade ibu bapa adik beradik dan kawan2 aku sahaja, mungkin mereka sudah cukup buat aku skang, aku xnak menyakitkan hati orang lain lagi, aku xnak menjadi musuh orang lagi... cara hidup aku lebih senang dan sempurna kalau aku menyendiri sebegini.......biar lah orang kate ape... yang penting pengalaman lepas adalah pengalaman terakhir aku dan aku xkan ulangi lagi dan xkan ade pengganti lagi... cukup la kali terakhir aku berjumpa dengannya...

No comments:

Post a Comment