Tuesday, February 9, 2010

| Setelah Sekian Lama |


Assalamualaikum....

Kehadapan kawan2 ku sekelian... kepada kawan2 ku yang jauh nun disane... rindu lak kat korang nih... xpelah.. len hari kite leh jumpe.. silap ari kite leh gaduh2.. hmm.. agak2 dah berape kurun aku dah x menulis dalam blog aku nih ek?? ade lam sbulan gak la kan.. haish... nak menulis kat sini memang susah... x tau la kenape ngan aku skang,... bukan setakat menulis.. nak makan nasik pon dah malas dah... sib baik aku rajin mandi.. kalau x, dah belalat dah aku nih.. korang jangan risau.. walaupon malas menguasai diri aku.. aku tetap menten wangi cam dulu (xde la wangi cam bapok)

Sepanjang aku bersendirian kat perak nih, mcm2 dah berlaku kat dalam UiTM seri iskaandar nih... sampaikan ade pengalaman aku tengok budak wat larian bogel kat uitm perak nih.. ish2.. teruk betul dunie skang kan.. bhahaha, (jangan pecaye dah la),

Pengalaman 1 kat uitm perak yang paling aku x leh lupe... budak2 uitm panggil aku '' en tuan'' mule aku dengar aku rase loye2 nak muntah jugak lah.. makin lame orang kate alah bise tegal biase.. x gitu.. eh ye ke?? entah lah.. mungkin le kot.. aku men eja je tuh.. kalau ade silap post kat komen... ahahah siyus weh.. aku x tipu.. itu xpe lagi... ade pulak sorang awek cun nih datang ke pejabat aku.. untuk berurusan dengan aku lah katenye pasal tunas mekar nih... ok.. x pelah kalau mcm tuh... lime blas minit lepas tuh die datang... masuk bilik aku tanpe dijemput.. (sib baik die cun) mase tuh keadaan bilik malap2 sebab kat luar agak mendung skit.. orang kate, kalau keadaan mcm tuh di panggil suasana romantik.. x tau lah orang kate kan.. aku memang suke ikut ape yang orang kate... berbalik kepade cite tuh tadi... pastuh die duduk kat kusi depan meja aku (aku x jemput pon duduk) lepas tuh kami berbual lah pot pet pot pet... ade skit ~!#$$ yang best nye aku borak ngan die nih adalah.. die panggil aku ''abang'' kalau korang x rase bangge ke kene panggil abang... ??? huh memang nak menangis aku mase borak ngan die nih.. skit2 ''abg.. bleh tanye x'' itu lah ayat die gunakan dalam perbualan kami setiap 3minit... mase tuh.. huh.. mule la aku mulekan lakonan aku nih... becakap stail kompiden2 skit r.. kadang2 ade tersasul gak.. sib baik leh cover... xde la malu sengsorang.. hampir sume soklan die sume aku leh jawab... sameade menipu atau pon x tuh lain cite.. asal leh jawab sudeh.. bhahahah.. betul kan?? korang ingat x mase skolah dulu time blaja matematik.. ape cikgu cakap kalau kite x dapat jawab...??? ingat kan?? die cakap.. kalau x tau sekali pon.. jawab je... asal ade kire2 ckit pon dapat markah nye.. bhahaha same lah keadaan mase dak pempuan nih tanye soklan kat aku.. sental asal boleh...
Sebenarnye aku nak cite lagi.. tapi memandangkan ade sebungkus kerje yang barukuran 50 cm tinggi surat tu baru je menjelma kat atas meja aku nih.. aku terpakse memberhentikan segala jari jemariku untuk terus menekan keyboard nih... dan memotivasikan diri untuk terus wat keje lepas nih.. jom.. blah dulu.. adios.. bukan adidas.. bhahaha...

1 comment: