Saturday, April 3, 2010

| Anda Search Anda Dibayar |

MyLook 
Awal pagi bute, biase lah, rutin harian aku, asal bangun je, tengok kiri .tengok kanan, pastuh aku tido balik, macam tuh la aku, Lepas dah agak2 perut aku bising baru lah aku bangun,

Ntah x tau kenape pagi tadi aku rase nak mengadap pc aku je, aku pon x tau kenape... tengok2 ade satu mesej yang dihantar kepade aku melalui facebook suh aku daftar mylook nih... mule2 aku macam kesah x kesah lah... bende2 karut marut macam nih dah besepah kat dalam internet.

Tibe-tibe! baru je aku nak delete aku terpandang perkataan FREE, terus x jadi aku nak padam. bace punya bace, memang bende alah nih free, aku ape lagi, pantang aku tengok bende free nih, aku daftar lah...

Yang Bestnye daftar bende nih aku nak cite skit nih, Bende nih adalah sejenis enjin carian, lebih kurang google aje la... die direka untuk kita nak cari pape bahan lah guna website die tuh, setiap kali korang klik butang search@find tuh, korang dibayar, wallaweh... memang best lah, aku memang suke kalau bab yang berkaitan dengan duit nih... tambah2 tengah sesak nih... 

Kat sinih aku nak sarankan lah kat kawan2 aku disane, teri lah gune nih bagus.. x sesia ko gune.. ibarat sambil nyelam korang minum air pepsi, ha lebih kurang gitu lah.. kalau korang nak daftar sekarang, korang klik je daftar kat bawah tuh,

No comments:

Post a Comment