Tuesday, September 30, 2014

Majlis Makan-Makan Di Teratak Bosku

Assalamualaikum,

Hari nih bos aku ada bikin satu ala2 party yang selalu orang putih buat tepi kolam tuh.. tujuan nya adalah saje nak kasi anak buah dia kembung perut melahap segala juadah yang disediakan...

belah kiri bos aku
Ntah macam mana lah bos aku nih suka sangat bagi makan orang.. semoga beliau dimurahkan rezeki dan mendapat zuriat secepat yang mungkin lah.. hehe

Maka berlangsunglah majlis itu pada siang tadi.. membawa ke malam.. pada asalnya majlis nih nak buat sambil santai2.. sambil mandi2 kolam... tetapi angan2 aje lah.. disebabkan sume nak kontrol macho depan awek tembam2, maka semua x jadilah nak mandi...

Dan bila dah berlangsung majlis nih.. baru aku tahu yang tempat kerja aku tu ramai orang kerja rupanya.. sebelum nih jarang pulak aku nampak diorang2 nih.. mungkin aku banyak monteng keje kot.. ataupun mereka yang suka ambik mc.. patutlah x nampak.. hehe..


Bila time makan.. aku lah paling bersungguh2 mengaut segala rezeki di depan mata.. dan mula mengenyangkan diri sendiri tanpa menghiraukan orang lain.. kalau ginilah tabiat aku.. korang jangan ajak aku pegi majlis.. nnti korang x nak mengaku aku kawan korang.. Hehe

Majlis berakhir dalam pukul 9 malam.. dan pada pukul 8.30 aku terpaksa mengundurkan diri disebabkan masalah perut yang mintak di belai..  jadi.. nasihat aku kapada orang lain.. jangan lupa diri ketika makan...

Sekian sahaja..



2 comments:

  1. Salam singgah...

    done follow your cool blog..sudi-sudilah follow blog saya pula ya =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete